Veel gestelde vragen


Waarom is detoxen/ontgiften goed voor mij?

Detoxen is goed voor lichaam en geest en geeft een boost aan de gezondheid. Detoxen helpt o.a. bij vermoeidheid, moeilijke stoelgang en zorgt voor een goede weerstand en een prettiger en vitaler gevoel. Mincidetox werkt reinigend maar ook ontzurend. Dit heeft vele gezondheidsvoordelen.


Hoe werkt het detoxen?

In ons vetweefsel worden afvalstoffen opgeslagen. Wanneer u gaat detoxen en tegelijkertijd de stofwisseling aanpast kan ons lichaam veel gemakkelijker zijn opgeslagen afvalstoffen verwijderen.  Zodra het lichaam, door middel van voeding en voedingsstoffen in het juiste fysiologisch proces komt, zal het lichaam in staat zijn deze stoffen te verwijderen of te verbranden. Dit proces wordt lipolyse genoemd.


Kan ik  Mincidetox veilig gebruiken?

Mincidetox is in principe veilig voor iedereen. Als u medicijnen gebruikt of een medisch probleem heeft kan het verstandig zijn uw huisarts of apotheker raad te plegen.


Zijn er bijwerkingen bekend tijdens het gebruik van het Mincidetox?

Sommige mensen merken in het begin een paar dagen lichte detoxverschijnselen (moeheid, lichte hoofdpijnen, maagklachten e.d.). Deze verschijnselen zijn een teken dat de detoxen aanslaat en verdwijnen doorgaans naar verloop van tijd weer. Let op! Er worden afvalstoffen afgevoerd dus veel water drinken is belangrijk!


Hoe lang kan ik het Mincidetox boostplan gebruiken?

Het Mincidetox Boostplan omvat een detox-periode van 14 dagen. Eventueel kunt u de periode verlengen. Het is mogelijk het Boostplan of delen uit het Boostplan meerder malen per jaar te gebruiken.


Ik heb Mincidetox gekocht, maar kan ik alsnog de artikelen van het Mincidetox boostplan bestellen?

Dat is mogelijk, de Spirulina tabletten en de Artisjok-Rammenas tabletten zijn ook los te bestellen, ga hiervoor naar Adviesdrogisterij.nl (klik hier), daar kunt  de artikelen tegen een aantrekkelijke prijs los bestellen. 


Moet ik thuis blijven om mijn bestelling te ontvangen?

Mincidetox wordt via PostNL pakketservice verzonden. Als u niet thuis bent voor de ontvangst van het pakket, dan kan de bezorger het pakket bij de buren afleveren of wordt het naar het dichtstbijzijnde PostNL postkantoor gestuurd. Door middel van een briefje in de bus laat de bezorger dan weten bij welke buren of welk postkantoor het pakket ligt. Indien u niet wilt dat het pakket bij de buren wordt afgeleverd, dan kunt u dat aangeven wanneer u de bestelling doet.


Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Nadat u een bestelling via de website hebt geplaatst, ontvang u een bevestigingsmail.  Onderaan de bevestigingsmail treft u een link aan. Met hulp van deze link kunt u uw bestelstatus volgen op onze website. Let wel, het kan enige tijd duren voordat uw betaling verwerkt is, afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Bij de verzending van uw bestelling sturen wij een verzendingsmail. In deze mail staat ook het Track & Trace-code waarmee u, uw bestelling kunt volgen.


Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling geleverd krijg?

Bestellingen worden doorgaans na 1 werkdag nadat de betaling verwerkt is verstuurd, mits alle producten op voorraad zijn.


De aflevering door PostNL

Nederland:    1 of 2 werkdagen
België:             2 of 3 werkdagen


Ik gebruik voedingssupplementen. Mag ik deze blijven innemen of moet ik daarmee stoppen?

Voedingssupplementen kunnen eventueel naast het detoxen worden ingenomen 


Kan ik ook telefonisch bestellen?

Dat kan via ons telefoonnummer: (+31)(0)577-700207 (lokaal tarief)


Hoe kan ik een klacht indienen?

Het melden van een klacht, indien u ontevreden bent over een door ons geleverd product of onze dienstverlening kunt u indienen door te mailen met onze klantenservice (klik hier)of via ons telefoonnummer (+31)(0)577-700207. Na ontvangst van uw klacht zullen wij binnen een termijn van één werkdag telefonisch of per e-mail een (eerste) reactie geven.